Przejdź do treści
Przejdź do stopki

Rola sponsorów

Treść

Dyrektor sponsoringu i promocji Międzynarodowej Unii Piłkarskiej (UEFA) Alan Ridley zapowiedział, że podczas Euro 2012 zostanie powiększony zakres współpracy z lokalnymi sponsorami, a także wzrośnie ich znaczenie przy organizacji imprezy.

- Chcemy stworzyć "polski klub sponsorów", który przyciągnie lokalnych sponsorów zainteresowanych współfinansowaniem Euro. Uczestnicy tego programu, czyli w sumie cztery podmioty, otrzymają większe możliwości skorzystania z bonusów związanych z turniejem - powiedział Ridley. W gronie głównych sponsorów piłkarskich mistrzostw Europy znajdą się cztery firmy polskie, cztery ukraińskie oraz dziesięć o zasięgu globalnym. - Euro to ogromne emocje, pasja, sport w czystej formie, który przyciąga na trybuny nie tylko mężczyzn. Z badań, jakie przeprowadziliśmy niedawno, wynika, że blisko 40 procent kibiców to kobiety, a coraz częściej stadiony stają się miejscem spotkań całych rodzin. To wszystko otwiera przed nami szersze możliwości w zakresie marketingu i promocji, tworząc bogatszy rynek odbiorców naszych działań - dodał Ridley.
Z danych UEFA wynika, że finałowy turniej ME w 2008 roku obejrzało ponad 6,6 mld widzów na świecie, odnotowano 61 mln wejść na stronę turnieju.
Pisk, PAP
"Nasz Dziennik" 2009-11-06

Autor: wa